Welcome to Farah Elyana's Official Blog :)

Saturday, January 19, 2013

Dangerous

OMG ! I AM SO IN A BIG TROUBLE !

sendiri berani main api, sendiri tanggunglah akibatnya. good for you, yana! haaa, degil lagi kan. padan muka kau. aduhhh -,-'

macam mana ni. dari awal lagi aku tak sepatutnya layan dia. berkawan memanglah biar beribu, tapi ada batasnya. haihhh, sekarang mungkin lah aku anggap dia hanya sebagai kawan. tapi aku takut lama lama nanti TERjatuh cinta, siapa yang susah? aku jugak yang susah. 

sekarang ni pun aku macam dah menunjukkan tanda tanda akan TERjatuh cinta dengan dia. adik aku pun cakap macam tu. dia cakap " aku tengok kau ni kan kak, mesej dengan MR.S je mesti senyum lebar sampai ke telinga. lama lama nanti jatuh cinta lah kau dengan dia kak " ergghhhh -,-' taknaklah. tak dapat aku bayangkan bercinta dengan dia. sudahlah satu tempat kerja. memang jadi bahan usikan lah setiap hari kalau macam tu. isyhh, tak seronoknya '_______________'


hmm, sekarang ni pun dia macam dah tak pedulikan aku. pada fikiran aku cuma satu je, lelaki semuanya sama. dapat yang lebih cantik, yang lama ditinggalkan. bak kata orang, habis madu sepah dibuang. begitulah apa yang aku rasa masa tu. tak pasal pasal satu hari tu aku badmood semacam. sempat jugaklah aku buat drama air mata yang tak berapa nak laku kat belakang kitchen sampai kena marah dengan mak cik aku tu, siapa lagi kalau bukan miss hana. saja je kan si MR.S tu, sibuk dok kacau kacau afiqah sampai aku yang tengah tuang sup pun tak perasan aku tertuang kat tangan sendiri. memang saja je nak panaskan hati aku. tapi dalam pada masa yang sama, aku jugak risau. kalau dah sampai tahap panas hati bila nampak dia dengan perempuan lain, sah sah lah aku dah jatuh cinta dengan. hmm, pulak dah. lagi satu masalah muncul.

sudahlah satu hari tu syafiq asyik nak mengekor aku je. aku tahu niat dia, saja nak jealouskan MR.S tuh. yang si MR.S tu pun satu, nak balas dendam kat syafiq, so dia pun buat benda yang sama. sabar jelah aku dengan dua ekor ni. aku khawinkan aje nanti baru tahu. haihh -,- nasib nasib.

malamnya, aku dengan si dia tu adakan sesi luahan perasaan. masing masing marah masing masing dekat dengan orang lain. sudahnya berbaik jugak. mulalah aku nak cair balik. tuh yang bahaya tuh, sikit sikit cair. aku dah teruk tahap dewa dah ni, hisyhhhhh. apa aku nak buat ni? "___________"

 Confused,
Yana Azhar



3 comments: