Welcome to Farah Elyana's Official Blog :)

Sunday, March 13, 2011

3B Reunion

Assalamualaikum,


yaww wassup :) Sebenarnya aku nak update benda nih dah lama. tapi disebabkan perasaan malas yg sudah mencapai tahap kritikal, aku biarkan aje. memang tak sedar diri kan, tahun depan dah nak spm, tapi attitude tak pernahnya nak berubah -,- sama je dari dulu sampai sekarang. hehehe













So nak dijadikan cerita, 3 Februari haritu, ex 3B's student buat reunion untuk kali yg terakhir kat KFC Meru sebelum acap, iylia, atul, izzy and nijay pindah. seriously, memang riuh rendah kat situ. sayang nijay takde :') disebabkan kami kami nih terlampaulah bising, aku rasa mcm KFC tuh nak roboh je -,-
























 

serious best gilaaa ! yang dah pergi teknik or mrsm pun join sekaki. apalagi, gamatlah suasana. rasa macam kembali ke tahun 2010. haihh, rindunyaa :')

Enough with the heavy, after dah habis makan semua tuh. tanpa dirancang, dorang nak pergi Klang Prade. Mamang tak sangka ahh. duit dah laa bawak ciput je kann. sebab ingatkan tade nak pergi mana. tak sangka pulak dorang nak lepak KP. nak main bowling katanya. hmm, lantaklah. ciput pun ciputlah. janji tambang nak pergi KP naik bas lepas sudah. baliknya boleh suruh ayah aku amek, hehehe 

sampai sana, tempat bowling full ohh. maklumlah, hari cuti ! so, sementara tunggu giliran tuh, ingatkan nak pergi karaoke sekejap. tup tup, tiba tiba aje aku ditegur oleh sorang mmat yg tak dikenali. apalagi, kitorang semua pun cabut lahh. bikin seram aku aje -,- kalau kena culik, aku jugak yg susah -___-

after dorang dah dapat tempat utk main bowling tuh, dorang pun start main laa. serious kelakar gilaa. ada yang straight, tapi straight masuk longkang. yg senget benget pun masuk longkang jugak. apalagi, gelak sakan lah aku dibuatnya.

and for the first time, aku dapat pegang camera nikon yg selama nih aku idam idamkan ! <33333 wuwuwu, teruja gila. nak nangis boleh tak ? :')














kawan kawan aku yg gila gila belaka. Aku sayang korang !


nilah aksi aksi pro player ex student 3B haha. *pro la sgt kan* act , aku nak try gak main bowling. tapi aku takut kang kalau aku main, bolanya bukan ke depan, malah kebelakang pulak nanti. tak psl psl malu sendiri -,-





So long, kitorang memang having so much fun on that day. And i wish, kitorang boleh buat reunion macam nih lagi someday :')


No comments:

Post a Comment