Welcome to Farah Elyana's Official Blog :)

Sunday, March 13, 2011

Assalamualaikum,

Haii ! sudah sekian lama aku membiarkan blog ini tidak berusik dengan entry entry baru gara gara kesibukan yang terlampau. Eh sesuai ke guna ayat 'sibuk yang terlampau' tuh ? No,no,no. Lebih tepat kalau aku cakap,  MALAS. hihi XD Sekian lama tak update blog, banyak perkara yg berlaku dalam hidup aku. About reunion 3Bijak, Kem Kursus Imam dan Imamah and all those thing. Ada masa nanti, aku update okay :)

Bercakap tentang 'kesibukan terlampau', sememangnya aku betul betul sibuk sejak kebelakangan nih. Dengan jadual kawad yang tiada henti hentinya, ditambah pulak dengan exam yang bakal aku lalui minggu depan, memang give aku a lot of pressure. Pulak tu, besok dan lusa, aku ada mini camp kat sekolah. Untuk apa ? Apa lagi, kawadlah. Tak tahulah ada masa untuk belajar ataupun tak. Disebabkan aku terlalu sibuk berkawad, kulit muka aku nih pun dah sekutu dengan kumaresan. Perghh penat je aku buat facial treatment selama 2 bulan kat rumah. Sanggup tu tak keluar rumah semata mata nak putihkan kulit. last last, habuk pun tarak. Bukannya kulit semakin putih. Semakin hitam adalah. Boleh nampak kesan berbelang bila bukak tudung tau wuwuwu :')

Seriously, aku tak ready lagi untuk exam kali nih. Form 4 format dia lain dgn PMR. And this is something new to me. Tak cukup dgn masalah nih, cikgu pulak nak lantik aku jadi pengawas sekolah. Nak pengsan jugak aku dibuatnya. Cacamarba hidup aku tahun nih. tapi bagi aku, selagi aku boleh join apa jenis aktiviti tahun nih, aku tak patut lepaskan peluang tuh. Sebab tahun depan memang aku nak fokus kepada SPM je. Tak nak main main dah. SPM tu penentu masa depan. PMR tu boleh main main lagi. Tapi kalau SPM, say sorry lah. Aku tak berani nak mempertaruhkan masa depan aku -,- hehehe

So long, aku kena berusaha sedaya upaya untuk menyesuaikan diri dengan keadaan kehidupan aku tahun nih :)

With Love,
Yanana Azhar

No comments:

Post a Comment