Welcome to Farah Elyana's Official Blog :)

Tuesday, December 7, 2010

Tekan tekan

Hello, Assalamualaikum,


terlebih dulu aku nak ckp, yg act aku takdelah baru mana dlm blog nih. bagi membe yg rapat dgn aku, dorang mesti dah tahu yg aku ade blog sebelum nih, Fanalovee.blogspot.com :) tapi atas sebab masalah teknikal, aku terpaksa menghentikan post aku kat situ. nak delete, sayang pulak. blog tuh da lama berkhidmat untuk aku, hampir setahun dah pun. lagipun, dalam tu bnyak kenangan sepanjang tahun 2010. so, aku simpan jelah blog tu sebagai perhiasan :D 


salah satu sebab selain drpd sebab yg aku nyatakan diatas itu adalah kerana blog aku tuh bnyak menceritakan rahsia peribadi aku yg tak seharusnya orang lain tahu. aku nak jiwang jiwang dalam blog tuh pun tak boleh. habis dah bocor segala rahsia aku. so, daripada lebih banyak rahsia aku yg terbongkar nanti, baiklah aku stop post entry kat situ. dahlah hari tu habis tebal berinci muka aku menahan malu gara gara rahsia aku da bocor habis. kalau korang rasa dinding tu tebal, muka aku nih 2cm lebih tebal drpd dinding tu tahu ! hehehe -____-


dahlah. stop mengomel. aku dah tak nak jiwang jiwang dalam blog dah lepas nih. serik doe. aku nak tulis entry yg menggembirakan je dlm blog nih. mcm yg nora danish selalu ckp dalam cerita 'Puteri' tu, hidup ini cuma sekali, so, kita enjoy ! =D


Thank you for reading this entry ! :)


With Love,
Yana Azhar

No comments:

Post a Comment