Welcome to Farah Elyana's Official Blog :)

Wednesday, December 15, 2010

23 December

Assalamualaikum,


Hey, It's me again :) Entry kali nih aku nak bercakap mengenai peristiwa yg akan berlaku pd 23 December ini. Cuba teka, ada apa sebenarnya ? Bagi bekas calon PMR pd tahun ini mesti tahu psl nih. Bagi yg tak tahu, ni aku nak beritahu, Yeahh, Result PMR akan diumumkan pada 23 December 2010 bersamaan dgn hari Khamis -,- OMG, seriously rasa mcm cepat gilaaaaa kot -_______- I'm not ready yet. cuak gila lah. tapi bila difikirkan balik, it is better for all of us. tak sanggup nak menanti dlm debaran lagi, lama lama boleh jadi gilak tahu ! free free kena daftar kat tanjung rambutan -,- wuwuwu.


aku target 6A and above. But aku sndri not sure whether aku bole capai target aku tuh ataupun tidak. Especially Science. aku dah lah dari dulu bengap sains. paling tggi pun B. tak pernahnya nak A. If dpt A pun, time sekolah rendah dulu pernah lah, hihi :D and lagi satu, Agama. maybe org akan ketawakan aku kalau Agama aku tak boleh A. yelah, subjek lain bukan main bersusun A *harapan* tapi subjek Agama boleh tak dpt A -,- dulu aku terror agama. sentiasa A. tak pernahnya B. tapi start masuk form 3, hihihi sendiri fikirlah :)


Hope dapat 6A and above,
AMIN !


With Hope,
Yana Lautner

No comments:

Post a Comment