Welcome to Farah Elyana's Official Blog :)

Sunday, December 2, 2012

I'm Not A Student Anymore!

OMG! OMG! OMG!

Guess what? SPM yang digeruni oleh budak Form 5 sejak sekian lama sudah pun berakhir! ( Of course, masih ada yang tengah berjuang lagi -,-' ) walau bagaimanapun, aku tetap happy. yelah, dah penat bertungkus lumus baca buku siang malam, tak cukup tidur. tidur pun dalam dua tiga jam je. tu pun kalau masih tak dpt straight A's, tak tahulah nak kata apa =,=

       Anyway, dengan berakhirnya SPM, bermakna berakhirlah kehidupan aku sebagai seorang student selama 11 tahun bersekolah ( tak termasuk tadika, okay ) haihh, rasa sayang pulak nak tinggalkan sekolah yang dah jadi macam rumah kedua aku. hukhuk. And selama tiga bulan aku bercuti sementara menunggu result ni, aku bercadang nak menambah sedikit pendapatan untuk memenuhi kemahuan diriku yang tak pernah puas nih. Contohnya, handphone. My friends semua dah bising sbb dalam banyak banyak kawan aku, aku jelah manusia yang masih belum mempunyai handphone sendiri. habis aku dikatanya kunolah, tinggal dalam gua lah, tak mengikut perkembangan terkini dan peredaran zaman and bla bla bla. hampeh punya kawan, haha.

kawan kawan aku yang lain, masing masing dah start kerja. Jealous! hari tu aku tgk wayang kat SCM, terjumpa pulak dgn mereka mereka yang aku kenali. Semua dah macam orang dewasa. dah boleh buat kerja. aku nih je yang entah bila nak jadi dewasa. aigooo.

opps, gotta go! there's something not so important that i have to do. hehe from now on, aku akan selalu selalu mengupdate blog nih. maklumlah dah banyak masa terluang sekarang. hehe

So Long, Yana

No comments:

Post a Comment