Welcome to Farah Elyana's Official Blog :)

Wednesday, January 19, 2011

-____-

Assalamualaikum,


korang dah dapat tawaran nak masuk sbp 2011 tak ? bagi yg dah dapat tuh, tahniah laa yee :') bagi yg belum dpt, banyak banyakkan bersabar. kalau tak pun, korang dah boleh check kat laman web www.moe.gov.my nih. keputusan dah keluar. As for me here, nih result yg aku dpt.


" HARAP MAAF. DIMAKLUMKAN BAHAWA ANDA TIDAK DITAWARKAN KE SEKOLAH BERASARAMA PENUH 2011 "

cm siot je kan -,- tapi aku tak heran sgt. budak yg dpt straight A's pun tak diterima. apatah lagi budak yg hanya dpt 7A 1B mcm aku nih. sebelah mata pun dorang tak nak pandang kann :') camni a double standard, wuwuwu ~ bagi yang dapat result sama mcm aku nih, kita geng laa weh. sedih memang sedih, smpai rasa mcm nak hempuk je komputer nih -_______- tapi takpelah, it's not the end of the world :') sebenarnya, aku bukan nak masuk asrama sgt. aku cuma mls nak balik naik bas hari hari. lepas dah turun bas, still kena jalan kaki lagi. dahlah guard yg meronda sekitar kawasan rumah aku tuh suka sgt ikut aku. asyik ronda tempat yg aku lalu je. nak aje aku debik dorang. sabar jelah -,- 


so, conclusionnya, aku akan tetap di SMK Meru yg tercinta tuh for another two years :)


thanks for reading this entry :)


With love,
Yana Azhar

No comments:

Post a Comment